_-_-_-_-_Deniz Evrenol Fan Sitesi_-_-_-_-_
Sitemize hoşgeldiniz! keyifli vakit geçirmeniz dileğiyle..
Üye değilseniz hemen ÜCRETSİZ KAYIT OLUN ..!!

_-_-_-_-_Deniz Evrenol Fan Sitesi_-_-_-_-_
Sitemize hoşgeldiniz! keyifli vakit geçirmeniz dileğiyle..
Üye değilseniz hemen ÜCRETSİZ KAYIT OLUN ..!!

_-_-_-_-_Deniz Evrenol Fan Sitesi_-_-_-_-_
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaKapıAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Zeytinburnu demirdöküm servisi

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Galder




Mesaj Sayısı : 21
Kayıt tarihi : 11/11/11

Zeytinburnu demirdöküm servisi Empty
MesajKonu: Zeytinburnu demirdöküm servisi   Zeytinburnu demirdöküm servisi Icon_minitimePerş. Ara. 31, 2015 4:22 pm

Merhabalar bu yazımızda Zeytinburnu Demirdöküm kombi kullanıcıları için arıza kodlarını geniş çaplı kaleme alacağız. Bu sayede büyük ölçüde kombinizin muhtemel problemini kendinizde anlayabileceksiniz. Lütfen aşağıda belirtilen Zeytinburnu demirdöküm servisi arıza kodları size faydalı oldu ise bir yorum yazarak sitemize katkıda bulunursanız bizi sevindirirsiniz.

Biliyorsunuz her markanın çok çeşitli modelleri bulunmaktadır. Bu yüzden tüm modelleri tek tek yazmamız sayfamıza sığmayacaktır. O sebeple sadece piyasada en çok kullanılan Demirdöküm Aden ve Kalisto modellerinin arıza kodu ve anlamlarını bu yazıda paylaşıyoruz.

Demirdöküm Kalisto Arıza Kodları

Kalisto F1 arızası: Aşırı ısınma emniyet termostatı problemidir. Cihaz aşırı ısınmadan dolayı limit termostat hatası vermiştir. Muhtemel arızalar pompa, üç yollu vana ve ntc arızılarıdır.
Kalisto F2 arızası: Sıcak kullnım suyu NTC arızasıdır. Bu hata alındığında öncelikle sıcak su sensörü kabloları ve sensörü kontrol edilmelidir. Muhtemel arıza sensördür.
Kalisto F3 arızası: Kalorifer tesisat suyu NTC hatasıdır. Cihazınızda bu durum görüldüğünde tıpkı sıcak suda olduğu gibi kablo ve sensör kontrol edilir. Büyük ölçüde yine sensör arızalı olabilir.
Kalisto F4 arızası: Ateşleme sorunu hatasıdır. Öncelikle cihaza gaz gelip gelmediği kontrol edilir. Ardından cihaz çakmak çakmasına rağmen ateşleme oluşmuyor ise muhtemel arızalar gaz valfi, ana kart ve iyonizasyon problemidir.
Kalisto F5 arızası: Hava akışı hatasıdır. Sık karşılaşılan bir hata f5 arızası görüldüğünde 3 parça kontrol edilmelidir. Birincisi fan çalışıyor mu? ikinci olarak prosestat sağlan mı? son olarak ana kart fan a elektrik gönderemiyor olabilir.
Kalisto F6 arızası: Dış hava sensörü arızasıdır.
Kalisto F7 arızası: Tesisat suyu basıncı hatasıdır. Bu durumda su basınç göstergesini kontrol edin 1,5 bar seviyesinde olmalıdır. Muhtemel arıza banometre çalışmıyor olabilir. Su basınç sivinci arızalı olabilir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Zeytinburnu demirdöküm servisi
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Zeytinburnu Kombi Servisi
» Bursa Demirdöküm Servisi İlgi Görüyor
» Bakirkoy bilgisayar servisi , merter bilgisayar servisi , zeytinburnu bilgisayar serv
» Sefakoy kombi servisi , başakşehir kombi servisi , halkalı kombi servisi
» buzdolabı servisi

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
_-_-_-_-_Deniz Evrenol Fan Sitesi_-_-_-_-_ :: Site Tanitimlari-
Buraya geçin: